ایمیل پیگیری پیشنهادات از رئیس جمهور

بسمه تعالی

با سلام و احترام خدمت رئیس جمهور محترم و پر تلاش ایران اسلامی:
به استحضار می رساند، اینجانب طی چند مرحله سعی نموده‌ام ، در راستای فرمایشات جنابعالی مبنی بر ارائه طرح و پیشنهاد برای کمک به دولت خدمتگذار، به طرق مختلف بیش از ۳۰۰ پیشنهاد مورد نظر را در اختیار شما و سایر مسئولین ذیربط در دستگاههای دولتی قرار دهم، اما ظاهرا هیچیک از نامه های ارسالی به دست مسئولین محترم نرسیده یا شاید مورد کم لطفی قرار گرفته است، لذا ضمن ارائه پیشنهادات ذیل، مجددا کل پیشنهاد مذکور بطور کامل به پیوست تقدیم می گردد.

     اگرچه ممکن است پیشنهادات مورد اشاره دارای ارزش و اعتبار یکسان نباشند، اما تلاش شده تا به تفکیک دستگاههای مختلف دسته بندی گردد تا امکان بررسی موارد تسهیل شود.
سه پیشنهادات ویژه:
۱- استفاده از درآمد مازاد نفت برای مشارکت وسرمایه گذاری در امور زیر بنایی کشورهای مستعد و واجد شرایط و یا ترغیب صاحبان سرمایه برای حضور در این کشورها، از جمله بازار پر رقابت و نسبتا با ثبات کشورها آفریقایی.
۲- تسریع در اجرای توافقنامه توسعه کشاورزی در کشور سودان با همکاری بخش خصوصی و فراهم نمودن شرایط لازم، قبل از اینکه ظرفیتهای مذکور بطور کامل با حضور کشورهایی مانند: عربستان و امارات که بسیار فعال و جدی وارد عمل شده اند، اشباع شود.
۳- طرح موضوع کانال یا آبراهه ارتباطی بین دریای خزر و خلیج فارس در رسانه ها بهمنظور خنثی ……..، با توجه به اثرات نامطلوبی که طرح مذکور ……. میتواند بر موقعیت استراتژیک تنگه هرمز داشته باشد.

ومن الله التوفیق
ارادتمند شما – احمد رضا هدایتی
۸۷/۸/۱۴

شما همچنین می توانید ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *