چرا باید در انتخابات شرکت کنیم؟

     بسیاری از کارشناسان با استناد به نتایج نظرسنجی‌های مختلفی که طی چند ماه و به‌خصوص چند روز اخیر توسط مراکز مختلف انجام شده معتقدند که آمار شرکت‌کنندگان در انتخابات که اکنون به بیش از ۶۰ درصد رسیده است، احتمالاً تا پایان روز جمعه مجدداً به شکل محسوسی افزایش یافته و مردم مؤمن و بصیر ایران اسلامی باردیگر شگفتی‌ساز خواهند شد و حیرت جهانیان را برخواهند انگیخت.

     اگرچه این افزایش حضور نسبت به آمارهای اولیه مطلوب و قابل تقدیر است، اما قطعاً هنگامی اثربخشی آن کامل خواهد شد که مردم با حضور حداکثری خود در پای صندوقهای رأی، اوج همدلی و وحدت خود را به نمایش بگذارند و با این اقدامشان اجازه ندهند که نقشه‌های شوم بیگانگان در مورد این سرزمین محقق شود.

بنابراین باید در این انتخابات حضور حداکثری داشته باشیم چون:

  • چون می‌خواهیم با انتخاب اصلح، خواسته‌هایمان برای تغییراتی که در پی آن هستیم عملی شود و مسئولیت به کسانی واگذار شود که خودباورند، روحیه اشرافیگری ندارند، با رانتخواری و فساد و تبعیض مخالفند، مسئولیت‌پذیر و پاسخگو هستند، خستگی ناپذیرند و در یک کلام، واقعاً مترصد سرعت بخشیدن به فرآیند تحقق آرمانهای والای انقلاب اسلامی هستند.
  • چون می‌خواهیم دشمنان بدانند که همچنان بر مبانی اعتقادیمان و پیمانی که با شهدای عزیز برای حفظ اصول و ارزشهای اسلامی و انقلابی بسته‌ایم، پایبندیم و اجازه نخواهیم داد تا همانند؛ سوریه، عراق، یمن، لیبی و سایر کشورهای مشابه، نیات شوم آنها علیه این سرزمین و ملت مسلمان ایران عملی شود.
  • چون می‌خواهیم همگان بدانند که بین اسلام و انقلاب اسلامی با عملکرد نامطلوب و کج‌سلیقگی برخی از مسئولینی که باعث بروز و تشدید مشکلات شده‌ و با عملکردشان چهره انقلاب و اسلام را مخدوش کرده‌اند، تفاوت قائلیم و هرگز عملکرد نامطلوب آنها را به حساب اسلام و نظام اسلامی نخواهیم گذاشت.
  • چون می‌خواهیم با انتخاب اصلح واقعی، اشتباهاتی که ممکن است هر کدام از ما خواسته یا ناخواسته در انتخابهای گذشته مرتکب شده باشیم را به سهم خود جبران نماییم.
  • چون حضور پرشور در انتخابات، شاخصه مردم‌سالاری دینی به شمار می‌رود و باعث بهبود و ارتقاء وجهه بین‌المللی و افزایش اقتدار ملی کشور عزیزمان می‌شود و قدرت ملی ما را به نمایش می‌گذارد.
  • چون حضور پررنگ و گسترده مردم در انتخابات باعث می‌شود تا کارگزاران دولت آینده با اعتماد، دلگرمی و احساس مسئولیت بیشتری به ایفای نقش خود برای رفع مشکلات و پیشرفت کشور بپردازند.
  • چون انتخاب حق ماست و نمی‌خواهیم با واگذاری این حق به دیگران کاری کنیم که دیگران در مورد سرنوشت کشورمان و آینده فرزندانمان تصمیم بگیرند و بار دیگر با انتخاب افراد غیراصلح، باعث تداوم شرایطی شوند که طی چند سال اخیر به جامعه تحمیل شده است.

احمدرضا هدایتی

کارشناس ارشد مدیریت

۲۶/۳/۱۴۰۰

نشانی الکترونیکی: ARH110@yahoo.com  نشانی سایت: rahtooshe.com

شما همچنین می توانید ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *