چند توصیه و پیشنهاد به نامزدهای محترم ریاست جمهوری:

     لطفاً به جای تخریب رقبا در مورد کارنامه و برنامه‌ها و در واقع در مورد هنر خودتان توضیح بدهید و تصمیم‌گیری برای انتخاب را به مردم واگذار بفرمایید.

     لطفاً به جای این‌همه تأکید بر صدقه دادن به مردم از جیب بیت‌المال، از برنامه‌هایتان در مورد چگونگی توانمندسازی آنها و تقویت و توسعه بیمه به‌خصوص برای تأمین افراد بیکار، ورشکسته، زنان سرپرست خانواده، معلولین، سالخوردگان و از کار افتادگان و کسانی که واقعاً منبعی برای تأمین نیازهای خود ندارند سخن بگویید.

لطفاً به جای تأکید بر پرداخت کمکهای مالی غیرمنطقی که تورم و مشکلات مالی دولت برای تأمین بودجه موردنیاز کشور را تشدید می‌کند، در مورد برنامه‌هایتان برای توسعه زیرساختها و ایجاد اشتغال با ثبات و پایدار و کسب درآمد عادلانه، عزتمندانه و مولد توضیح بدهید.

لطفاً به جای استفاده ابزار از واژه زن یا اقشار و اصناف و اقوام و طیفهای مختلف اجتماعی برای افزایش آرای خودتان، صادقانه بگویید برنامه علمی و عملی شما برای ارتقاء وضعیت هر کدام از این گروهها در ابعاد مختلف مادی و معنوی چیست؟

لطفاً به جای طرح مشکلات که همه به خوبی از آنها آگاه هستند و بیان وعدهای ناممکن و بعضاً غیرمنطقی، از اولویتها و راه‌کارهایتان برای برون رفت از مشکلات و جهش تولید بگویید.

لطفاً به جای بیان حرفهای ناامیدکننده و صرفاً بیان ضرورت تعامل با دیگران، در مورد راهکارهایتان برای استفاده از ظرفیتهای فراوان موجود در کشور برای رونق تولید، توسعه صادرات و ایجاد نیاز متقابل به محصولات ایرانی در سایر کشورها و بهبود وضعیت اقتصادی کشور سخن بگویید و مطمئن باشید در این صورت تعامل خود به خود برقرار خواهد شد.

لطفاً به جای کلی‌گویی و بیان حرفهای تکراری، در مورد جزئیات و چگونگی اجرای برنامه‌هایتان برای ساماندهی و متعادل سازی صادرات و واردات و سایر معضلات جامعه توضیح بفرمایید.

راستی؛ جایگاه تعلیم و تربیت، زیرساختهای فرهنگی و اجتماعی، جایگاه اقتصاد مقاومتی، نهضت علمی، اسناد بالادستی، کنترل و نظارت و مبارزه با فساد و در نهایت تحقق دولت اسلامی، کشور یا جامعه اسلامی و تمدن نوین اسلامی کجاست؟

شما همچنین می توانید ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *