چند کلام صمیمانه با رئیس جمهور منتخب و مردمی

‌با سلام و عرض ادب و احترام؛ امیدوارم جسارت حقیر را عفو بفرمایید:

     می‌دانم و می‌دانیم که انسان با تقوایی مانند شما عهدشکن نیست و اطمینان داریم که تمام تلاشتان را برای تحقق وعده‌هایی که داده‌اید به‌کار خواهید برد، اما مردم با عنایت به تجارب قبلی نگرانند که مبادا خدای ناخواسته آقای رئیسی هم گرفتار همان بلایایی شوند که سایر آقایان به آن مبتلا شدند.

     شهروندی می‌گفت؛ خوب است ایشان برای رهایی از بلایای مورد اشاره، عکس تعدادی از شهدای عزیز و برخی از تصاویر بدیع حماسه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ را در اتاق کارشان نصب کنند، تا فراموش نکنند که جایگاهی را که در آن قرار گرفته‌اند، حاصل خون شهدا و اعتماد مردم است.

     جناب آقای دکتر  رئیسی بزرگوار خودتان بهتر می‌دانید که مردم با عنایت به عملکرد انقلابی و شاخصه‌های فردی و رفتاری شما و با امید به آینده بهتر به جنابعالی رأی داده‌اند.

     بنابراین؛ مردم انتظار دارند که رئیس محترم دولت سیزدهم علاوه بر نصب تصاویر مورداشاره در اتاق محل کارشان، فراموش نکنند که آنها قبل از هر چیز به ولایتمداری ایشان رأی داده‌اند.

     مردم به پاکدستی، ساده‌زیستی و عزم راسخ رئیس جمهور منتخب برای مبارزه با فساد، رفع تبعیض و گسترش عدالت و وعده ایشان برای تحقق اصل شایسته‌سالاری ر‌أی داده‌اند.

     مردم بهتر از هرکسی می‌دانند که شغل، مسکن و معیشت آنها به شکل اساسی و باثبات حل نخواهد شد، مگر این‌که در تمام دستگاهها و در تمام سطوح، کارگزارانی شایسته، متعهد، متخصص، پاکدست و باانگیزه در رأس امور قرار بگیرند تا با روحیه انقلابی مشکلات را برطرف و به روند رو به رشد کشور شتاب ببخشند.

     مردم فهیم و بصیر این سرزمین به رغم مشکلات معیشتی، حتی از قبول وعده‌های نقدی (صدقه از جیب بیت‌المال) سایر کاندیداهای محترم اجتناب کردند و با این‌کار ثابت کردند که مصالح خودشان را بهتر از دیگران می‌دانند، بنابراین این مردم واقعاً شایسته زندگی عزتمندانه و بی‌دغدغه هستند.

     لذا امید است مباحث و مقوله‌هایی مانند؛ ضرورت و اهمیت تعلیم و تربیت، کنترل و نظارت اصولی و اقدام برای تحقق دولت اسلامی، کشور یا جامعه اسلامی، تمدن نوین اسلامی و در نهایت طراحی و اجرای الگوهای اسلامی (به معنای واقعی آن) همواره در اولویت برنامه‌های دولت محترم قرار داشته باشد.

احمدرضا هدایتی

کارشناس ارشد مدیریت

۲۸/۳/۱۴۰۰

نشانی الکترونیکی: ARH110@yahoo.com  نشانی سایت: rahtooshe.com

شما همچنین می توانید ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *