مردم امیدوارند، اما…

     مردم ایران اسلامی با توکل به خدا و عنایت به اصول و ارزش‌های اسلامی و در راستای رهنمودهای ولایت، همواره و بیش از گذشته امیدوار بوده و هستند، اما مسئولین اجرایی در سه قوه و سایر ارکان نظام اسلامی هم نباید فراموش کنند که:

۱. مبارزه با مفاسدی مانند؛ رانت و رشوه و اختلاس و زمین‌خواری و… نباید تبلیغاتی، شعاری و مقطعی باشد، بلکه باید فراگیر، دقیق، مستمر و همراه با برخورد جدی و قاطع با همه عوامل موثر در بروز جرائم و تخلفات باشد.
۲. مسئولین محترم ضمن پاسخگویی در مورد عملکردشان، باید به طور کامل و دقیق وظایف خودشان را انجام بدهند و وعده‌های آنها در همه عرصه‌ها و در تمام بخش‌ها عملی شود.
۳. نواقص و خلاءهای قانونی و در واقع راههای دور زدن قانون باید در همه بخش‌ها و عرصه‌ها مسدود و قوانین و مقررات به طور دقیق و کامل توسط تمام دستگاه‌ها و عوامل اجرایی آنها اجرا شود.
۴. پیشگیری از بروز تخلفات و جرائم در تمام موضوعات به طور دقیق، واقعی و هوشمندانه در دستور کار دستگاه‌ها در بخش‌ها و سطوح مختلف قرار گیرد.
۵. همزمان با رفع مشکلات فوری، ضروری و مقطعی، برای حل اساسی و ریشه‌ای مسائل و مشکلاتی مانند؛ اصلاح نظام تعلیم و تربیت، کارسازی تراز انقلاب، طراحی الگوهای اسلامی و ایرانی در بخش‌ها، موضوعات و سطوح مختلف و یا اصلاح نظام کنترلی و نظارتی و حمایت عملی از تولید نیز تدابیر لازم اتخاذ و عملی گردد.

احمدرضا هدایتی

کارشناس ارشد مدیریت

۲۵/۱۰/۱۴۰۰

نشانی الکترونیکی: ARH110@yahoo.com  نشانی سایت: rahtooshe.com

شما همچنین می توانید ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *