انتخابت داریم تا انتخابات!!!

     همان‌گونه که در اخبار آمده است، فقط حدود ۶۶ درصد مردم فرانسه در انتخابات شرکت کردند و حدود ۲۸ درصد آنها رای ممتنع (در واقع رأی باطله) داده‌اند.

     به این ترتیب مکرون اینبار به مراتب کمتر از دور قبل و فقط با رای ۱۶ میلیون از ۵۰ میلیون نفر از افراد واجد شرایط رأی دادن در فرانسه، رئیس جمهور این کشور شد، ضمن این‌که این انتخابات همراه با درگیری شدید بین پلیس و مخالفان مکرون بود.

     پس صرفنظر از کسانی که اصلا واجد شرایط رای دادن نبودند و کسانی که رای ممتنع دادند، به روایت بعضی‌ها الان مکرون فقط رئیس جمهور حدود ۳۰ درصد مردمش هست و باز به روایت همین افراد این یعنی دیکتاتوری.

     این در حالی است که بر خلاف برخورد رسانه‌های نظام سلطه با انتخابات ایران، هیچ کشور ثالثی در انتخابات این کشور دخالت نداشته و هیچ رسانه خارجی له یا علیه هیچ‌کدام از کاندیداهای ریاست جمهوری این کشور تبلیغ نکرده و بر خلاف نحوه برخورد با ایران، هیچ رسانه‌ای برای ناامید کردن مردم این کشور و ایجاد تردید برای شرکت آنها در انتخابات نیز تلاش نکرده است.

     اما از آنجا که قبله آمال این بعضی‌ها غرب است، لذا برخلاف نحوه برخورد با نتایج انتخابات کشور خودمان، در این مورد سکوت خفت‌باری را اختیار کرده و اصل دموکراسی‌خواهی را فراموش کرده‌اند.

احمدرضا هدایتی

کارشناس ارشد مدیریت

۱/۱/۱۴۰۱

 

نشانی الکترونیکی: ARH110@yahoo.com  نشانی سایت: rahtooshe.com

شما همچنین می توانید ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *