چند سوال از دوست و دشمن

     گاهی پاسخ ابهامات و سوالات خودمان و یا دیگران را باید با طرح سوالات جدید پیدا کنیم، سوالاتی که می‌توانند نقش تعیین‌کننده‌ای در شکل‌گیری افکار ما داشته باشند.

دو سوال مهم از سردمداران نظام سلطه؛

     چرا با این که به خوبی می‌دانید ایرانی‌ها حداقل طی ۳۰۰ سال گذشته آغازگر هیچ جنگی نبوده‌اند، به خودتان حق می‌دهید، نگران بمب اتمی باشید که ندارند و در پی دستیابی به آن هم نیستند؟

     و چرا فکر می‌کنید که ما نباید نگران زرادخانه‌های اتمی و سایر سلاح‌های کشتار جمعی شما و به‌خصوص رژیم صهیونیستی نباشیم، در حالی که طی همین مدت، ردپای کثیف و پنهان و آشکار شما و صهیونیست‌های اشغالگر و جنایتکار، تقریباً در تمام جنگها و آشوبها و آتش‌افروزی‌ها در نقاط مختلف جهان دیده می‌شود؟

چند سوال هم از مرددین و افراد ناآگاه جامعه:

     اگر آنقدر که دشمنان و برخی از معدود افراد جامعهلبته تحت تأثیر القائات رسانه‌های بیگانه) مدعی هستند که وضعیت کشور فلاکت بار و سیستم کاملاً ناکارآمد و در حال پسرفت است، چرا  نظام سلطه بیش از ۴۰ سال است که به شکل مستمر و با انواع توطئه‌های خُرد و کلان (که در هیچ کجای دنیا و در مورد هیچ کشوری سابقه نداشته)، در حال جنگ با چنین کشور به قول آنها ضعیف، عقب مانده و غیرمفید است و چرا نمی گذارند (به خیال خام آنها) خودش از درون دچار فروپاشی شود؟

     آیا علت این همه عناد و کینه، پیشرفت و موفقیت ایران اسلامی در ابعاد مختلف (علی‌رغم همه مانع‌تراشی‌های دشمنان داخلی و خارجی) نیست؟

احمدرضا هدایتی

کارشناس ارشد مدیریت

۲۷/۶/۱۴۰۱

نشانی الکترونیکی: ARH110@yahoo.com  نشانی سایت: rahtooshe.com

شما همچنین می توانید ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *