مراقب موشک‌های سرگردان باشید

     جمهوری اسلامی ایران بارها اعلام کرده است که با هیچ کشوری (حتی آمریکا) دشمنی ندارد، مشروط بر این که روابط بر اساس منافع و احترام متقابل باشد.

     البته این اصل مشمول رژیم اشغالگر قدس که یک حکومت جعلی ظالم و دشمن بشریت است نمیشود.

     همان گونه که اشاره شد، این تعامل باید مبتنی بر منافع و احترام متقابل باشد، بنابراین اگر کشوری مانند عربستان واقعاً خواهان روابط متقابل دوستانه با ایران اسلامی است، باید دست از اقدامات تحریک‌آمیز و تفرقه‌برانگیز بردارد.

     به عنوان مثال؛ حمایت مالی رژیم سعودی از شبکه رادیو تلویزیونی و اینترنتی ایران اینترنشنال بیانگر این واقعیت است که عربستان واقعاً خواهان یک روابط دوستانه و صلح آمیز نیست.

     یا کشور آلبانی که به رغم روابط دوستانه قبلی، خاک خود را به مقر اصلی منافقین تبدیل نموده، یا باید دست از حمایت و دوستی با دشمنان ایران بردارد و آنها را از خاک کشورش اخراج کند و یا منتظر عواقب کار خود باشد.

     در هر حال طبیعی است همه کشورها در تعامل با یکدیگر باید اصول بین‌المللی را رعایت نمایند و لذا این اصل مشمول سایر کشورها نیز می‌شود.

     بدیهی است که عواقب دشمنی با ایران می‌تواند بسیار فراتر از حمله سایبری به زیرساخت‌های این کشورها باشد و پهپادهاای دوربرد و موشک‌های سرگردان ایرانی را به دورترین نقاط جهان، حتی مقر منافقین در تیرانا برساند و همان بلایی را بر سر آنها نازل کند که طی چند روز گذشته بر سر مزدوران کومله و دمکرات و سایر تروریست‌ها، ضدانقلاب و تجزیه طلبان در اطراف ایران آورده است.

احمدرضا هدایتی

کارشناس ارشد مدیریت

۱۲/۷/۱۴۰۱

نشانی الکترونیکی: ARH110@yahoo.com  نشانی سایت: rahtooshe.com

۱۲/۷/۱۴۰۱

شما همچنین می توانید ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *