باید کاملاً هوشیار باشیم

     صرفنظر از هدف اصلی اکثر اغتشاشگران که بنا بر اظهارات و اعترافات خودشان عمدتاً در پی آزادی برای بی‌بندوباری و فساد اخلاقی هستند و اربابان آنها که با سوءاستفاده از حماقت آنها در پی تضعیف و به زعم خودشان تجزیه ایران اسلامی هستند. این سوال مطرح است که اهداف جانبی اغتشاشگران و اربابان آنها چیست و چرا به روش‌های تروریستی و خشونت‌آمیز روی آورده‌اند؟

     در پاسخ باید گفت؛ بی‌شک حضور هوشمندانه و مؤثر مردم در صحنه‌های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی و در نتیجه ناکامی آنها در در اجرای دهها و بلکه صدها توطئه‌ای که از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در قالب یک جنگ ترکیبی بسیار گسترده علیه ایران اسلامی اجرا کرده‌اند، سبب شده تا اینک دشمنان با تغییر تاکتیک به روش‌های تروریستی و خشونت‌آمیز روی بیاورند.

     در واقع با توجه به این که مردم فهیم ایران اسلامی همچون گذشته صف خودشان را از اغتشاشگران داعشی صفت جدا کرده‌اند و از آنجا که در این دوره نیز تعداد آشوبگران بسیار اندک و معدود است، لذا به این روش متوسل شده‌اند، اما هدف آنها از استمرار این روش را می‌شود در چند موضوع به شرح ذیل خلاصه کرد.

۱، ترساندن و نگران و ناامید کردن مردم با هدف فلج نمودن فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی و تشدید مشکلات معیشتی مردم.

۲، فرسایشی کردن درگیری‌ها و خسته کردن نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی و به‌خصوص اعضای بسیج با هدف خالی کردن میدان از حضور و وجود آنها.

۳، تحمیل فشار به جمهوری اسلامی با هدف تحمیل خواسته‌های نامشروع، ظالمانه، غیرمنطقی و فرابرجامی غربیها.

۴،سوق دادن کشور به سمت رویارویی مردم با یکدیگر با هدف تشدید ناآرامی‌ها و ایجاد جنگ داخلی در کشور مشابه سناریویی که در سوریه اجرا کردند.

۵، فراهم کردن شرایط برای ورود و حضور گروه‌های تجزیه‌طلب در مرزها و تروریست‌ها در مرکز کشور با هدف به اصطلاح براندازی نظام اسلامی، همانند بلایی که بر سر سوریه و عراق آوردند.

۶، خدمت به اربابان خارجیشان در جهت سرگرم کردن مردم و مسئولین به مسائل حاشیه‌ای با هدف جلوگیری از تلاش آنها برای تحقق کامل آرمان‌های والای انقلاب و تشکیل دولت، جامعه و تمدن نوین اسلامی به معنای واقعی آن.

     بدیهی است که همه اینها ناشی از ترس و نگرانی نظام سلطه از تداوم استقلال و نیز پیشرفت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت و گسترش دامنه انقلاب اسلامی به سایر نقاط جهان است.

     بنابراین؛ لازم است مردم ایثارگر و همیشه در صحنه ایران اسلامی همچون گذشته با وحدت و هوشیاری و همدلی و تمرکز بر رفع مشکلات، نقشه دشمنان را خنثی و نقش بر آب نموده و فرآیند بهبود شرایط . پیشرفت کشور و تعالی جامعه را سرعت ببخشند..

     با توجه به نکات مورداشاره، بدیهی است که مماشات بیش از حد حافظان امنیت با اغتشاشگران باعث گستاخی بیش از پیش آشوبگران و لاینحل ماندن مشکلات و کندی روند رو به رشد کشور خواهد شد و لذا نباید و نمی‌تواند ادامه داشته باشد.

احمدرضا هدایتی

کارشناس ارشد مدیریت

۲۷/۸/۱۴۰۱

نشانی الکترونیکی: ARH110@yahoo.com  نشانی سایت: rahtooshe.com

شما همچنین می توانید ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *