درخواست از اداره آب پردیس

بسمه تعالی

رئیس محترم اداره آب شهر پردیس:

     با سلام و احترام و تقدیر و تشکر از زحمات جنابعالی و همکاران محترمتان، با توجه به کمبود نیرو و بودجه و امکانات آن سازمان، موارد ذیل در جهت کمک به کاهش هزینه های سازمان پیشنهاد می گردد:

۱-    بمنظور پیشگیری از دوباره کاری های معمول، ترتیبی اتخاذ گردد تا مجاری فاضلاب بخصوص در بخشهای جدیدالتاسیس که با خاک پر شده قبل از آسفالت و استقرار ساکنین لایروبی شود.

۲-    خواهشمند است با توجه به مراجعات مکرر حقیر به همکاران شما برای لایروبی و بازسازی دریچه های فاضلاب خیابان ….. واقع در فاز ….. و با توجه به اینکه قرار است شهرداری به زودی خیابان مذکور را آسفالت نماید، دستور  فرمایید، در انجام کار تسریع گردد.

۳-    برای جلوگیری از سرقت دریچه های فاضلاب شهر، تعاملات لازم در یک جلسه مشترک با کلانتری، بسیج، شورای مساجد و دادگاه برگزار شود (در مراجعه اینجانب به مراجع فوق، ایجاد هماهنگی بیشتر کاملا ضروری به نظر می رسید).

۴-    به منظور جلوگیری از وارد شدن آسیب احتمالی به شهرونـــــدان و خودروهای عبوری در سطح شهر و جلوگیری از تامین هزینه پرداخت خسارات احتمالی توسط سازمان، در مورد همـــسطح سازی دریچه های فاضلاب با کف معابر و نیز نصب دریچه های سرقت شده تسریع گردد.

توضیح:

     علی رغم پیگیری های انجام شده، به علت کم توجهی برخی از مسئولین ذیربط آن اداره به پیشنهادات مذکور که در مراجعات حضوری ارائه شده بود، اولا تاکنون تعدادی از دریچه ها زیر آسفالت مدفون و پیدا کردن آنها مستلزم کنده کاری وسیع می باشد و ثانیا با استقرار ساکنین در منازل جدید، سریز و فوران فاضلاب از دریچه ها در برخی محلات از جمله در مقابل مسکن مهر گلستان ۳ و بهشت ۱۲ رخ داده است.

                                                                                                          با نهایت تقدیر و تشکر

                                                                                                          از طرف اهالی هدایتی

                                                                                                                 زمستان ۹۱

شما همچنین می توانید ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *