قرارمان این نبود! / سهم‌خواهی درست نیست

     یکی از دوستان می گفت؛ وقتی با هم تصمیم گرفتیم، که تمام تلاشمان را برای پیروزی یک فرد انقلابی، متعهد و فسادستیز متمرکز کنیم، قرارمان این نبود که بعدأ برای کاری که در جهت رضای خدا و در راستای تامین منافع کشور عزیزمان و مصالح مردم بصیرمان انجام می دهیم، طلبکار شویم.

     اما حالا برخی از همان افراد، ناراحتند که چرا بعد از انتخابات دیگر کسی از آنها نامی نمی برد و در حد شایسته مورد توجه قرار نگرفته اند. برخی هم کمی انتظارتشان در سطح بالاتری قرار دارد و فکر می‌کنند، حالا که در این موفقیت در حد خودشان سهم داشته‌اند، حتمأ باید در سیستم اداری دولت آینده از جایگاه ویژه‌ای برخوردار باشند.

     اگرچه تعداد این افراد اندک است و اگرچه در بین اعضای ستادهای مردمی و مبلغین حجت الاسلام رئیسی، افراد شایسته فراوانی به چشم می‌خوردند، اما به قول آن دوستمان، یادمان باشد که «قرارمان این نبود.»

      قطعأ همه ما در این عرصه به تکلیف و وظیفه خود عمل کرده‌ایم و اگر نیت‌ها واقعأ خالص و صرفأ برای جلب رضای خدا بوده باشد، نباید حالا انتظار داشت که حتمأ باید پاداش این خدمت را با کسب پست و مقام و مسئولیت دریافت نماییم.

    اصولأ با توجه به انبوه ستادهای مردمی آیت الله رئیسی و سایر کاندیداهای انقلابی، چنین انتظاری نمی‌تواند، خیلی منطقی باشد که همه در حد شایسته دیده شوند.

     قطعأ اصل شایسته سالاری در دولت آینده مورد توجه جدی رئیس جمهور محترم قرار خواهد گرفت و چه بسا شما یکی از همان شایستگان باشید.

     کلام آخر؛ مهم این است که در هر صورت همچنان با حضور در صحنه به تلاشمان برای رفع مشکلات و پیشرفت کشور به هر شکل ممکن و در حد خودمان ادامه دهیم، بدون آن که رخدادهای ناخوشایند، تاثیری در عزم و اراده ما برای خدمت به ملت و مملکت بگذارد.

احمدرضا هدایتی

کارشناس ارشد مدیریت

نشانی الکترونیکی: ARH110@yahoo.com  نشانی سایت: rahtooshe.com

شما همچنین می توانید ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *