از آرامش در خیابان‌ها تا آرامش در خانواده‌ها

     حتماً شما هم طی این چند روز که ارتباط شیطانی پیام رسان‌های خارجی نظیر؛ واتساپ، تلگرام، اینستاگرام و…… (به منظور قطع ارتباط صحنه گردانان خارجی و مزدوران داخلی آنها با آشوبگران و جلوگیری از سمپاشی معاندین در جامعه) مسدود شده، متوجه شده‌اید که نه‌تنها آرامش نسبی به جامعه بازگشته است، بلکه خانواده‌ها نیز این آرامش را در جمع خود احساس کرده‌اند.

     یکی از دوستان می‌گفت فرزندم پس از چند سال، امروز برای اولین بار با صبر و حوصله در جمع خانواده ناهار خورد و البته قطعا مصادیق دیگری هم وجود داشته و دارد.

     امید است به مصداق ضرب‌المثل معروف  «عدو شود سبب خیر، اگر خدا خواهد» این رخداد سبب قطع دائمی و همیشگی این ارتباط شوم و نا مبارک با پیام رسانه‌ای شیطان صفت خارجی شود و یا حداقل باعث گردد تا حضور در این فضا، ضابطه‌مند و عاری از ناهنجاری‌های اخلاقی شود.

     البته بدیهی است که مسئولین محترم باید همزمان تدبیری جدی و فوری برای تقویت پیام‌رسان‌های داخلی بیندیشد تا هم سرعت و هم کیفیت کار آنها ارتقاء پیدا کند.

     قطعاً حتی اگر ارتباط رسمی پیام‌رسان‌های خارجی با جامعه ایرانی برای همیشه قطع شود، اما تقویت پیام‌رسانهای داخلی مورد بی‌توجهی قرار گیرد، ممکن است همانند اقدامات مشابه قبلی، منتهی به تولید فیلترشکن‌های جدید برای استفاده غیرمجاز از پیام رسان‌های مذکور شود.

احمدرضا هدایتی

کارشناس ارشد مدیریت

۳/۷/۱۴۰۱

نشانی الکترونیکی: ARH110@yahoo.com  نشانی سایت: rahtooshe.com

شما همچنین می توانید ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *