نامه پیگیری پیشنهادات از ریاست جمهوری (پیگیری دوم)

بسمه تعالی

معاون محترم امور سیاسی دفتر ریاست جمهوری – بـرادر گرامی جـناب آقـای بهداد :

     با سلام و احترام؛ بازگشت به نامه شماره ۱۵۵۶۹۱ تاریخ ۱۲/۹/۸۸، ضمن تشکر صمیمانه از عنایت، تعهد و اقدام قابل تقدیر برادر ارجمند جناب آقای فتح الهی معاون وقت امورسیاسی دفتر رئیس جمهور محترم، بخاطر ارسال پیشنهادات تقدیمی به وزارتخانه ها و سایر سازمانهای وابسته، نتایج اولیه را بشرح ذیل بــه استحضار می رساند:


۱- تاکنون وزارتخانه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات، آموزش و پرورش، وزارت صنایع و معادن، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت علوم تحقیقات و فناوری، معاونت برنامه ریزی و امور راهبردی ریاست جمهوری و همچنین سازمان میراث فرهنگی، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و سازمان بازنشستگی کشور به‌طور مکتوب و وزارت کشور، وزارت نفت، وزارت بازرگانی، وزارت امورخارجه و بنیاد ملی نخبگان به‌صورت تلفنی وصول پیشنهادات را اعلام نموده‌اند.
۲- تعداد محدودی از دستگاههای مذکور ضمن ابراز محبت، بعضا درخواست جلسه حضوری نمودند که اقــدام گردید، اگر چه تابحال نتیجه روشنی ملاحضه نشده است.
۳- تعدادی از دستگاهها نیز، موارد را به‌طور جدی در دستور کار قرار داده و برای بررسی و اقدام به معاونت‌های زیر‌مجموعه خود ارجاع داده‌اند، که نتایج آن هنوز مشخص نشده است و بنده نمی‌دانم در چه مرحله‌ای قرار دارد.
۴- تعدادی از دستگاهها نیز طبق روال جاری، مشابه سایر مکاتبات عمل نموده و صرفاً به دریافت موارد ارسالی بسنده نموده و توضیحی در مورد اقدامات احتمالی صورت گرفته ارائه نکرده‌اند.
۵- معاونت آموزش و نوآوری وزارت آموزش و پرورش نیز اعلام نموده، سال‌هاست که موارد پیشنهادی در سطوح مختلف وزارتخانه در حال اجرا می‌باشد، لذا ضمن آرزوی توفیق روزافزون، امیدوار است نتایج آن به زودی به اثربخشی منتهی شود (از سایر معاونتهای وزارتخانه که نامه برای آنها پاراف شده، پاسخی دریافت نشده است).
۶- مدیر کل امور حقوقی و املاک سازمان میراث فرهنگی اعلام نموده که موضوع فاقد ماهیت حقوقی می‌باشد و از سایر معاونتهای سازمان که نامه برای آنها پاراف شده، پاسخی دریافت نشده است.
۷- ظاهرا موضوع از سوی سایر دستگاهها، طبق معمول با کم لطفی مواجه شده و هیچگونه نتیجه یا پیامی دریافت نشده است.

در پایان، ضمن آرزوی توفیق روز افزون برای کلیه مسئولین خدمتگذار به نظام مقدس جمهوری اسلامی بویژه جنابعالی و همچنین تشکر از دستگاههایی که خود را ملزم به پاسخگویی دانسته و یا موارد را بطور جدی در دستور کار خود قرار داده اند، (بویزه عنایت خاص جناب آقای بربرودی معاون محترم توسعه مدیریت و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همکاران ایشان نسبت به موضوع)، درخواست می شود با توجه به فقدان انگیزه کافی در برخی از مدیران سطوح اجرایی برای اقدام عملی در اینگونه موارد، در صورت صلاحدید ترتیبی اتخاذ فرمایید، تا نتایج اقدامات صورت گرفته از طریق آن دفتر، از دستگاههای تابعه پیگیری شود.
لازم به یادآوری است مجموعه پیشنهادات تقدیمی، در سنوات گذشته به اشکال مختلف و مدتی پس از ارسال به دفتر و قبل از دریافت نامه فوق الذکر، مستقیما نیز به‌طور مکتوب و بازنگری شده، توسط اینجانب برای مخاطبین ارسال شده بود.

با نهایت تقدیر و تشکر
احمد رضا هدایتی – کارشناس ارشد مدیریت
۳۰/۱۱/۱۳۸۸

رونوشت: جناب آقای محمد علی فتح الهی – معاون محترم وزیر امور خارجه

======================================================================================= نشانی الکترونیکی : ARH110 @ yahoo.com – تلفن تماس …………………………

شما همچنین می توانید ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *