احمق‌ها باور کرده‌اند!

     با این که انقلاب اسلامی ایران در کوران حوادث مختلف آبدیده و شکست‌ناپذیر شده و نتایج شرارت‌ها و توطئه‌های قبلی دشمنان نیز ثابت کرده که دست خدا با این ملت و مملکت است.

     اما چهل‌واندی سال است که هرازگاهی برخی از پادوهای اپوزسیون و یا گروهای ضدانقلاب، تحت تأثیر یاوه‌گویی‌های سردمداران نظام سلطه و گنده‌گویی‌های سایر دشمنان این مرز و بوم و یا شاید تحت تأتیر مواد افیونی که استعمال می‌کنند، وعده سقوط شش‌ماهه نظام اسلامی را می‌دهند.

     مزدوران و هوادران داخلی آنها نیز ساده لوحانه باور می‌کنند و خودشان را به آب و آتش می‌زنند تا به خیال خام خود، کشور را تحویل بگیرند و در اختیار اربابان عملی خود که حالا آنقدر پیر و فرتوت شده‌اند که حتی قدرت کنترل خودشان را هم ندارند، قرار دهند.

     احمق‌ها هنوز نفهمیده‌اند که قربانی مطامع و بلند پروازی‌های یک عده آدم پلید و کثیف بدتر از خودشان شده‌اند که با خیال راحت در اروپا و آمریکا نشسته‌اند و فرمان صادر می‌کنند و آنها را به مسلخ می‌فرستند.

     در واقع آنچه در پی هر آشوب و اغتشاش رخ می‌دهد، آشکار شدن بیش از پیش ماهیت و نیت پلید آشوبگران و گردانندگان این وقایع و کمک به شناسایی و برملا شدن بخش دیگری از تفاله‌ها و دست‌های پشت پرده‌ای است که دست در دست دشمنان دارند و با این اقدامات، در واقع خودشان را در معرض خطر قرار می‌دهند و همانند برخی سلبریتی‌های بی‌سواد و شهرت‌طلب به مهره‌های سوخته تبدیل می‌شوند.

     به عبارت دیگر؛ با هر آشوب و اغتشاش، این گروه های ضدانقلاب، تجزیه طلبان، معاندین و اپوزسیون هستند که متحمل ضربات سنگین شده و به سقوط و نابودی کامل نزدیک و نزدیکتر می‌شوند.

     کاش فریب خوردگان هرچه زودتر متوجه نیات پلید دشمنان داخلی و خارجی می‌شدند و اسیر توهمات و القائات خبیثانه آنها نمی‌شدند تا به‌جای پیچیده‌تر شدن مسائل، توان کشور بر روی حل سریع‌تر آنها متمرکز شود.

احمدرضا هدایتی

کارشناس ارشد مدیریت

۱۱/۷/۱۴۰۱

نشانی الکترونیکی: ARH110@yahoo.com  نشانی سایت: rahtooshe.com

شما همچنین می توانید ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *