پیشنهادات مربوط به حوزه فعالیتهای وزارت امور اقتصادی و دارایی :

بسمه تعالی

گزیده متن نامه ارسالی به دستگاه‌های مختلف دولتی در قوه سه‌گانه

وزیر محترم وزارت امور اقتصاد ودارایی:

با سلام و احترام و آرزوی توفیق روز افزون برای تمامی خدمتگذاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بویژه جنابعالی، همانگونه که مستحضرید کشور ایران در ابعاد مختلف ثروتمندترین کشور بالقوه جهان به‌شمار می‌رود و اکتشافات، اختراعات متعدد و متنوع و خدمات فراوان علمی دانشمندان ایران باستان به جهان و نیز دستاوردهای و پیشرفت‌های عظیم و شگرف علمی در دوران انقلاب اسلامی نیز ثابت کرده که کشور ما از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های فوق‌العاده‌ای برای سرعت بخشیدن مضاعف به مسیر رشد و تعالی همه‌جانبه در بخش‌های مختلف برخوردار است.

در این راستا بدیهی است؛ چنانچه مرجعیت علمی و عملی ایران در سطح جهان هدف و مبنای کار قرار گیرد و شرایط لازم برای استفاده بهینه و اصولی از همه ظرفیت‌های مورد اشاره فراهم گردد، امکان سرعت بخشیدن به این حرکت پرشتاب بیش از پیش فراهم خواهد شد.

به همین منظور علاوه بر پیشنهادات مشترک و عمومی که برای رئیس جمهور محترم و همه دستگاه‌های دولتی ارسال شده است، موارد ذیل نیز به عنوان پیشنهادات اختصاصی برای آن دستگاه محترم تقدیم می‌شود، لذا ضمن اعلام آمادگی برای توضیح حضوری، خواهشمند است دستور فرمایید، موضوعات ارسالی مورد بررسی قرار گرفته و حتی‌المقدور اینجانب را نیز از نتیجه اقدامات صورت گرفته آگاه نمایند.

توضیح: برای ملاحضه نامه و پیشنهادات مشترک و عمومی و نیز مواردی در مقاطع مختلف به شکل اختصاصی ارسال شده می‌توانید، به متن نامه ارسالی برای رئیس جمهور محترم و یا نامه پیشنهادات مشترک و عمومی که به شکل مستقل در بخش پیشنهادات همین سایت ارائه شده مراجعه بفرمایید.

با نهایت تقدیر و تشکر

احمد رضا هدایتی

کارشناس ارشد مدیریت

اواخر سال ۱۳۸۶

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

پیشنهادات موردنظر:

  • حذف یارانه ها و افزایش قیمت کالاهای قابل قاچاق مانند: بنزین و متقابلا کاهش معادل و همزمان و کمک به تامین هزینه خدمات، مانند: هزینه درمان، هزینه تحصیل، هزینه ازدواج، هزینه مسکن و سایر موارد مشابه.
  • جایگزین نمودن بن خرید کالا یا خدمات بجای کمکهای نقدی به کارکنان دولت.
  • بیان سطح زندگی و توقعات جدید و بحق مردم در قیاس با داشته ها و توانمندیهای مردم قبل از انقلاب، با زبان ساده و با کمک رسانه ها، بمنظور جلوگیری از شایعات و ایجاد امید برای زندگی بهتر و رشد و توسعه اقتصادی بیشتر.
  • توسعه گردشگری و همچنین توسعه و استانــــدارد سازی راههای کشور برای ترانزیت کالا می توانند، بعنوان دو مورد از بهترین گزینه ها، برای کسب درآمد و خروج از بن بست تک محصولی بودن صادرات مورد توجه قرار گیرد.
  • تخصصی نمودن بانکها در موضوعات مختلف مانند: صنعت، نفت، مسکن، واردات، صادرات و… .

شما همچنین می توانید ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *