آن طفلکی‌ها (در باره شعار مرگ بر دشمنان)

     می‌گویند؛ چرا شعار مرگ از دهن مردم ایران نمی‌افتد؛ خوب راست می‌گویند. باید گفت؛ احسنت به منافقین، طفلکی‌ها کاری که نکردند، فقط یکم جنایت تو نقاط مختلف کشور، قتل و ترور ۱۷۰۰۰ نفر از مردم، دانشمندان، نخبگان و مسئولین کشور که چیزی نیست، بمب‌گذاری اماکن دولتی، شکنجه و زنده دفن کردن بچه‌های بسیج و سپاه و سربریدن مردم را هم که خارجی‌ها انجام می‌دادند.


در جنگ تحمیلی هم، اصلاً علیه مردم کشورشان با صدام همکاری نکردند، فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای ایران را هم که آنها لو ندادند، به عبارت دیگر، برای دست یافتن به قدرت، مرتکب هیچ خیانت و جنایت دیگری هم که نشده‌اند، پس چرا باید مرگ بر منافق بگوییم، آخر ممکن است، طفلکی‌ها دلشان بشکند و ناراحت بشوند!؟
آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها و صهیونیست‌ها و سعودی‌ها هم، مثل این طفلکی‌ها، فقط دارند با آتش‌افروزی و جنگ، در کشورهای اسلامی مثل؛ فلسطین، سوریه، عراق، یمن، نیجریه، میانمار و سایر نقاط دنیا، جمعیت جهان رو کم می‌کنند، تا در آینده مردم دنیا با کمبود موادغذایی و منابع دیگر مواجه نشوند و طرح تجزیه کشورهای هدف هم، برای این است که مسئولین و دولتمردان این کشورها، راحت‌تر بتوانند مملکت خودشان را اداره کنند.
حالا اگر در جریان این جنگ‌ها، احتمالاً زیرساخت‌ و سایر تأسیسات آنها هم به‌طور کل نابود شد، فقط به‌ خاطر این است که، اماکن و ابنیه‌ آنها قدیمی است و باید نوسازی شود تا هم در برابر حوادث طبیعی دوام بیاورند و هم ایجاد اشتغال بشود و هم مردم آنها از نوسازی کشورشان لذت ببرند.
صدها و بلکه هزاران پایگاه نظامی، ده‌ها زندان مخفیِ لو رفته و نرفته مثل؛ زندان‌های ابوغُریب و گونتانامو که توسط آمریکا و همپالگی‌هایش در کشورهای مختلف جهان ساخته شده هم، فقط برای کمک به پلیس و دستگاه‌های امنیتی این کشورها در برابر تهدیدات امنیتی و جلوگیری از بروز جنگ‌های داخلی است.
دویست هزار تروریستی هم که به اعتراف کلینتون، اوباما، ترامپ و دیگر سردمداران آمریکا، در کنار مرزهای ایران آموزش دادند و سازماندهی کردند و علیه مسلمانان به‌کار گرفتند، فقط برای این بوده که خدای ناخواسته دستاوردهای ایران هخامنشی مورد تهاجم اعراب قرار نگیرد.
ساقط کردن هواپیمای مسافربری را هم که خودشان صدبار عذرخواهی کردند و گفتند به علت اشتباه سیستم پدافندی آنها رخ داده، برای این‌که طفلکی‌ها تجهیزاتشان هنوز قدیمی است و نمی‌توانند خوب را از بد و هواپیمای مسافربری را از هواپیمای جنگی تشخیص بدهند، اتفاقاً سکوی نفتی، نفت‌کش‌ها، کشتی‌های تجاری و ناوچه پیکان ایران هم به همین علت مورد حمله آمریکایی‌ها قرار گرفتند و غرق شدند.
حمایت از صدام در طول جنگ تحمیلی هم که منجر به شهادت بیش از ۲۰۰ هزار نفر و مصدوم شدن صدها هزار نفر دیگر از بهترین هموطنان ما شد و هزینه‌ها و خسارات اساسی فراوانی را به کشور وارد نمود، برای کارآزموده شدن ایران در برابر تهدیداتِ آینده برنامه‌ریزی شده بود و اصلاً ساقط کردن نظام اسلامی و تجزیه ایران و یا بازگشت به شرایط قبل را دنبال نمی‌کرد.
مصادره اموال ایران و تحریم‌ها هم، که از همان ابتدای انقلاب با این هدف انجام شد که جمهوری اسلامی مجبور شود روی پای خودش بایستد و به سمت خودکفایی حرکت کند و با این‌که می‌دانیم، حمایت از آشوب‌طلبان و اغتشاشگران فتنه ۸۸ و فتنه اخیر هم در همین راستا و فقط برای تحکیم پایه‌های انسانی و امیدبخش تحریم‌ها و در واقع در جهت رفاه مردم ایران صورت گرفته است، اما نمی‌دانم چرا هنوز مردم ما ناسپاس هستند و به شعارهایشان ادامه می‌دهند.
حتی دخالت‌ها و خیانت‌ها قبلی آمریکایی‌ها هم، یا از اساس دروغ است یا با نیت خیر صورت گرفته است، مثلاً؛ قانون کاپیتولاسیون و دریافت حق توحش برای مأموریت در ایران و امثال آن، فقط و فقط شایعه است و کسانی که این حرف‌ها را می‌زنند، می‌خواهند رابطه ایران با کشور دوست و برادر، یعنی آمریکا را که زحمت کشیده از آن‌سوی دنیا برای ارائه خدمات به مردم ایران آمده بود، دچار اختلال کنند.
حتماً می‌پرسید پس داستان کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ را چگونه توجیه می‌کنید، خوب معلوم است، آمریکایی‌ها چون می‌دانستند، قرار است در آینده در ایران، انقلاب اسلامی رخ بدهد و تفکر لیبرالی در نظام جدید جایگاهی ندارد، لذا برای سرنگونی مصدق برنامه‌ریزی کردند، تا بعداً انقلاب با چالش مواجه نشود و اصلاً هدفشان جلوگیری از ملی شدن صنعت نفت و غارت منابع نفتی ایران نبوده و این یک اتهام بیشتر نیست، حمایت از کودتای نوژه هم صرفاً برای یادآوری این اقدام مهم آنها بود.
برای اثبات این ادعاها، کافی است اقدامات فرهنگی آمریکا از جمله؛ ایجاد صدها شبکه رادیو و تلویزیونی فارسی‌زبان را مورد توجه قرار بدهیم که در کنار سایر اقدامات بشردوستانه آمریکایی‌ها، به خاطر ایجاد آرامش روحی و روانی و نیز شادی و نشاط مردم ایران، شبانه روز با صرف میلیاردها دلار، در حال تولید و پخش انواع فیلم و سریال تلویزیونی و یا برنامه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی هستند.
اگر هم بعد از تشدید تحریم‌ها، از ۲۹ ماهواره تحت اجاره‌ی ایران، قراردادهای۲۷ مورد آنها را با صدا و سیما فسخ کردند، برای این بود که خودشان همه زحمات تولیدات رسانه‌ای را بر عهده گرفتند.

     البته حکایت در مورد شیعه‌های لندن‌نشین‌ کمی فرق می‌کند، چرا؟ خوب معلوم است، چون آنها با اقدامات تفرقه‌انگیز بین شیعه و سنی، تلاش می‌کردند تا بین مذاهب اسلامی تفرقه ایجاد کنند، یا در مراسم عاشورا بر خلاف نظر رهبری قمه‌زنی می‌کردند و ….، غربی‌ها هم برای جلوگیری از ایجاد تفرقه و ناراحتی مردم ایران، از آنها (شیعیان همسو) دعوت کردند تا به انگلیس بروند، پول و مکان و ماهواره و ….. هم به آنها دادند، البته فکر نکنید برای این بوده که به کارهایشان ادامه بدهند، یا مثلاً با کارهایشان اقدامات دشمنان اصلی اسلام و مسلمین را تحت‌الشعاع قرار بدهند، نه اصلاً اینطوری نیست، فقط و فقط برای این بوده که خودشان زحمت بکشند و برنامه تولید بکنند، شاید خسته شوند و دیگر ادامه ندهند، تا آنها باشند که دیگر علیه اهل تسنن و منافع و مصالح اسلام و کشورشان شعار ندهند، کتاب ننویسند، قمه نزنند، تفرقه ایجاد نکنند و مردم ایران را به مسیر انحرافی هدایت نکنند.
بنابراین؛ هرگز فکر نکنید آمریکایی‌ها و غربی‌ها هدفی به‌جز خدمت دارند یا جنگ‌افروزی آنها مثلاً؛ برای فروش اسلحه و تأمین منافع خودشان است، اصلاً از این حرفا نیست، فقط به خاطر جلوگیری از بیکاری کارگران مظلوم آمریکایی و اروپایی و رفاه حال بقیه مردم جهان است، چرا بهشون فحش بدیم، این همه دارند زحمت می‌کشند؛ ما فقط شعار می‌دهیم، اما آن طفلکی‌ها به جای شعار دادن، همواره دارند عمل می‌کنند.
البته خوب طبیعتاً بقیه همدستان آمریکا هم در این امور خیر، یانکی‌ها را حمایت و پشتیبانی می‌کنند، که باید قدردان آنها هم باشیم، به‌عنوان مثال؛ اروپایی‌ها تحریم‌ها را تشدید می‌کنند تا ایران زودتر خودکفا شود، توی جنگ تحمیلی هم اسلحه، هواپیما و حتی مواد شیمیایی به عراق دادند تا ایرانی‌ها تجارب بیشتری در جنگ کسب کنند و کارآزموده‌تر شوند.
در مذاکرات هسته‌ای هم، یا فقط برای شوخی و تفریح، مانع‌تراشی و سنگ‌پراکنی می‌کردند و یا مثل فرانسوی‌ها کاملاً صادقانه و بدون غرض نقش پلیس بد را بازی می‌کردند، آخه همه می‌دونستند که این مذاکرات فقط یک بازی زودگذر است و قرار است بازی‌های جدیدتری را برای سرگرمی مردم و مسئولین ایران طراحی کنند.
تحقیرها، توهین‌ها و دخالت‌ها و توطئه‌های قبلی و بعدی آنها در نظام حکومتی ایران هم، مثل سایر مواردی که اشاره شد، همگی برای شوخی و مزاح بوده و هرگز قصد جلوگیری از پیشرفت ایران و ایرانی را نداشته‌اند.

احمدرضا هدایتی
کارشناس ارشد مدیریت
۴/۹/۹۶

شما همچنین می توانید ...

٪ پاسخ

  1. خواننده وفادار سایت گفت:

    با سلام فکر کنم متن مصاحبه اون پروفسور جراح ایرانی را با بی بی سی را در دفاع از مداوای اقای شاهرودی خوندیدوکنایه طفلکی ها توجه جنابعالی را جلب نموده .این کمی از مهارت شما را زیر سوال برد ..عذر خواهی می کنم

    • احمدرضا هدایتی گفت:

      خواننده محترم سلام؛
      ضمن تشکر از لطف شما، به آگاهی می‌رسانم، بنده مصاحه ایشان را تا قبل از پیام شما نشنیده و نخوانده بودم و لذا مطلب تحت تأثیر مصاحبه ایشان تهیه نشده است. بلکه در پاسخ به سؤال آن بخش از مخاطبین گرامی که در این رابطه طرح سؤال کرده بوند، تهیه شده است.
      ضمناً پیشنهاد می کنم، در این رابطه، توضیحات اخیر مجمع تحت عنوان «توضیحات روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت درباره معالجه آیت‌الله شاهرودی و اظهارات رضایی» را هم در اینترنت جستجوو مطالعه بفرمایید.
      در هر حال از لطف شما سپاسگزارم – موفق باشید

  2. سعید گفت:

    ………….. فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای ایران را هم که آنها لو ندادند،……………………………………………
    استاد عزیزم خیلی راجب این مطلب فکر کردم وموارد ذیل قابل اعتناست “:
    ۱- در سیاست خارجی کشور نسبت به وقایع دولت جمهوری اسلامی ابتدا موضوع مطرح شده را تکذیب و سپس با گذشت زمان ان را تلویحا می پذیرد و در اخر به عنوان افتخار و دستاورد انرا نشان می دهد .مثال :سوریه و حضور نیروی نظامی ایران که ابتدا تکذیب و در اخر موجب افتخار شد !در اینجا هم به نظر می رسید که پس از دستیابی به سلاح اتمی انرا اعلام می نمود ولی قبل از ان تکذیب می گردد .
    ۲-هیچ شکی نیست که ما گروهی از مردم و کار گزاران و حتی مسولین را داریم که ارزوی در هم کوبیدن امریکای کافر را دارند .و مشخص است که داستانی مثل کره شمالی تنها راه عملی کردن این ارزوست .رجوع کنید به وبلاگ اقای کوچک زاده نماینده سابق مجلس
    ۳-واضح هست که این همه هزینه برای کارهای اتمی برای رفاه مردم نبوده زیرا شواهدی نداریم که نظام اسلامی ما برنامه ای برای اینده و رفاه شهروندان داشته باشه .
    ۴-این سوال هم مطرحه اگر به دنبال برق و انرژی بودیم نیازی به پنهان کاری نبود .نیازی به تحریمها و مشکلات اقتصادی نبود دولت ایران می توانست ساخت چند نیروگاه را به پیمانکار خارجی بسپارد و حتی حمایت هم شود .
    ۵-همه می دانیم که فعالیت اتمی محیط زیست را به خطر می اندازد و امروزه در دنیا اندیشمندان علاقمند به زندگی بشر ادرس تولید انرژی از باد یا خورشید را می دهند ولی در ایران به نحوی عجیب کارشناسانی مثل شما که رویکرد ایدولوژیکی دارند ۱۰۰ درصد از فعالیت اتمی حمایت می کنند و این نشان از یک نقشه راه هماهنگ شده به سمت هدفی مشخص هست .

    در اخر هم یاد اور می شوم که هر جمعیتی که تحت عنوان یک کشور متحد زندگی می کنند نیازهای اولیه ای دارند که با دیگر کشورها نقاط مشترک بسیاری دارد…. از یکسو با صرف هزینه گزاف برای برنامه اتمی و از سویی تحمل تخریب اقتصاد توسط کشورهای غربی از خارج …دیگر رمقی برای این مردم نمانده .عده ای با اختلاص ها و حقوق های نجومی از عواقب این مسایل دوری کردند اما …. بنده با داشتن دو فرزند مشغول به تحصیل در دانشگاه ازاد علاقه ای به ادامه زندگی ندارم .

    • احمدرضا هدایتی گفت:

      دوست عزیز، جناب آقا سعید سلام:
      فعالیتهای هسته ای ایران صلح آمیز است، اما شما که ایرانی هستید، حرف دشمن را قبول می کنید و حرف خودی را نقض می فرمایید، با این حال شما فرض کنید که ایران در ابتدای کار دنبال ساخت بمب اتمی بود، مگر رژیم اشغالگر قدس یا پاکستان و هند در همسایگی و نزدیکی ما اینکار را نکرده اند، مگر خود غربی ها هزاران زرادخانه اتمی، شیمیایی و میکروبی ندارند، چرا فقط ما را مورد هجمه قرار داده اند؟ چرا با اینکه برای ما نسخه استفاده از انرژهای نو را می پیچند خودشان صدها نیروگاه اتمی دارند و هر روز بر تعداد آنها می افزایند؟ چرا استفاده از سوختهای فسیلی را به بهانه آلودگی محیط زیست بهانه قرار داده و قصد جریمه کردن ایران در این رابطه را دارند؟ اصلاً وقتی این همه سازمان بین المللی برای کنترل جهان (آنهم وابسته به خودشان) وجود دارد، به آنها چه ربطی دارد که دیگران چکار می کنند؟ مگر کسی از خودشان می‌پرسد که چرا اینکارها را می کنند؟ اصلاً باز فرض کنیم، این قسمت فرمایش شما درست باشد، در مورد سایر خیانتها و جنایتهای دشمنان چه می‌گویید؟
      ضمناً برای کمک به رفع شبهه در مورد علت ورود به بحث هسته ای پیشنهاد می کنم مقاله «چرا به انرژی هسته‌ای نیاز داریم؟» را در همین سایت (ره توشه rahtooshe.com) مطالعه بفرمایید.
      موفق باشید

  3. ایرانی حامی ولایت گفت:

    زندگی من در نابسامانی بزرگ امثال شما گذشت تو موقعیت خودت را در کنار نگون بختی مردم درست کردی، کدام مقاله دو رنگت را بخوانم که قانع بشم؟ چرا ثروت کشور به یغما رفت، توسط انهاییکه تسبیح به دست و قران تو جیب بودن؟ کدام مقاله ات که از مقام معظم رهبری گفته را بخوانم که قانع بشم؟ چرا در کنار اقتدار، اقتدارتون که گوش فلک را پر کرده راضی به مرگیم؟ هنوز هم میلیمتری عبرت نمی گیرید. نه تنها پشیمان نیستید بلکه می گویید اگر مشکلیه به خاطر اینه که ۵۰ سال دیر اومدیم .
    اسم کشورم در ردیف کره شمالی قرار دادین و خوشحال شدین!!! برای اینکه قلب ندارید .اسم ایران را وقتی می برید که دنبال هدفی شیطانی هستید .امکان نداره که تاریکی و ظلمت بمونه و نور بره .
    انواع تهمت خارجی بودن و نوکر بودن ………………… فرزندان جوان ایرانی را ………….، اما قلب ……… به درد نمی یاد. اونم نه به دست داعش وهابی بلکه ………….. .ل…………………….. .

    • احمدرضا هدایتی گفت:

      ایرانی محترم حامی ولایت!؟ سلام:
      اولاً؛ از جملات محبت آمیز شما سپاسگزارم، البته فکر می کنم مشکلات اقتصادی شما سبب شده که از چنین واژه هایی استفاده نمایید، درک می کنم، اما شاید علت ناامیدی خودتان را باید در عدم توکل به خدا و کم توجهی به عنایت الهی جستجو کنید.
      ثانیاً؛ نمی دانم شما چگونه با خواندن چند مطلب از بنده، توانسته اید در مورد وضعیت زندگیم قضاوت کنید، با این‌حال برای کمک به رفع شبهه شما، خوب است بدانید که بنده حدود ۷ سال است که با حقوق کارمندی بازنشسته شده ام و در یک واحد کوچک آپارتمانی در یک شهرستان کوچک زندگی می کنم و بابت مطالب این سایت، حتی یک ریال هم از شخص یا سازمانی دریافت نمی کنم. بنابراین، موقعیتی ندارم که از قِبَل دیگران ساخته باشم.
      ثالثاً؛ اگر تعدادی افراد منافق در سیستم حکومتی نفوذ می کنند، یا بر اثر مرور زمان تغییر ماهیت می دهند، نباید و نمی توانیم، همه نظام اسلامی یا همه مؤمنین را متهم نماییم، زیرا بسیاری از خود ما گاهی با انتخاب نادرست، گاهی با بی تفاوتی و اجتناب از انجام واجب بزرگ الهی یعنی امر به معروف و نهی از منکر در مور مفاسدی که می بینیم، گاهی مشارکت در مفاسدِ کوچک و بزرگ و …. در بروز نابسامانی ها نقش داشته و داریم.
      رابعاً؛ دوست و دشمن در مورد قدرت فرامرزی و موفقیتهای سیاست و عملکرد خارجی (بین المللی) جمهوری اسلامی ایران متفق القول هستند و لذا فرمایش شما دور از انصاف و همیت ایرانی است.
      اما در مورد مشکلات داخلی با شما موافقم که ایران اسلامی از نظر مادی و معنوی می تواند در شرایط بسیار بهتری قرار داشته باشد، اما به علل مختلف از جمله؛ توطئه مستمر دشمنان علیه کشور، بعضاً کم کاری و ناتوانی مسئولین، ضعف سیستم کنترلی و نظارتی، ضعف و کم کاری سیستم آموزشی و …… همچنان مشکل وجود دارد.
      خامساً؛ ایستادگی در برابر ظالمان افتخار آمیز است و مهم نیست که این ویژگی نام ایران را در کنار کدام کشور قرار می دهد، اما خوب است توجه داشته باشید که اقتدار ایران در حدی است که نقشه از نیل تا فرات صهیونیستها را برهم ریخت و آنها را مجبور کرد خودشان را در پشت دیوارهای سیمانی محصور و مخفی نمایند، نقشه دولت عراق تا شام داعش را نیز به زباله دان تاریخ سپرد و در سند راهبرد امنیتی دولت ترامپ، نام ایران در کنار روسیه و چین، و در مکان دوم، در ردیف بزرگترین تهدیدات آمریکا قرار گرفته است.
      من متوجه منظورتان در مورد رابطه ذکر نام ایران و هدف شیطانی نشدم، اما می دانم کسانی هدف شیطانی دارند که با دشمنان این مرز و بوم، همراهی و همکاری دارند و وطن فروشی می کنند.
      حتماً شما از چنین اتهامی مبرا هستید که اینگونه دلسوزانه صحبت کرده اید، اما بدانید که مزدوران دشمن در اعتشاشات اخیر، نقش اساسی داشته و از اعتراضات به حق مردم سوءاستفاده کرده اند.
      یادتان باشد شروع بحران و نابودی زیرساختهای سوریه و کشته شدن و بی خانمانی و اسارت خفت بار هزاران نفر از شهروندان این کشور، درست از یک اتفاق مشابه آغاز شد، هنگامی که افراد نفوذی مسلحِ حاضر در جمع یک اعتراض مسالمت آمیز، نیروهای امنیتی حاضر در صحنه را عامدانه هدف سلاحهای خود قرار دادند و نیروهای امنیتی نیز، مجبور به استفاده از سلاح شدند و همین اتفاق خونین، زمینه حضور معارضین و تروریستها و تکرار و گسترش آن به سایر نقاط سوریه را فراهم نمود و این بلای خانمانسوز را بر سر آنان نازل کرد.
      اگر چه به قول شما امکان ندارد تاریکی و ظلمت بماند و در نهایت، منافقین، داعشیان و غربی ها و …. مجبور به ترک سرزمینهای اسلامی در عراق و تقریباً در سوریه شدند، اما خسارات همراهی برخی افراد بی بصیرت از مردم این کشورها و جامعه عربی با آنها، هرگز قابل جبران نیست.
      کلام آخر اینکه؛ چگونه شما حرف رسانه های بیگانه در مورد کشته شدن چند نفر به دست نیروهای امنیتی کشور را باور می کنید، در حالی که اثر ساچمه تفنگ شکاری و گلوله‌های متفاوت با سلاح سازمانی نیروهای مسلح بر پیکر کشته شدگان وجود دارد و نیروهای مذکور به جز مقابله با حمله به پاسگاه نظامی، تیراندازی در سایر موارد را تکذیب کرده اند؟
      چگونه می شود که برای برخی از ما، جنایت منافقین در کشتار ۱۷۰۰۰ نفر از مسئولین، دانشمندان، نخبگان و مردم عادی کشورمان، فاقد اهمیت می شود و جان آشوبگرانی که هدفمند و دست در دست بیگانه، تلاش در تخریب اموال عمومی و کشتن دیگران دارند، اهمیت می یابد و از آنان به عنوان فرزندان ایران نام می بریم؟ چطور می شود از جرم کسانی که به بهانه مشکلات معیشتی وارد صحنه می شوند و جان هموطنانشان را می گیرند و جنایاتشان را به نام نظام می گذارند، گذشت و از آنها به نیکی یاد کرد؟
      چه کسی به چه کسی تهمت می زند؟ بیگانه به خودی یا خودی به خودی؟ برادر من، نباید با حرفهایمان دشمنان را شاد نکنیم.
      دوست عزیز، مطمئن باشید اگر ما دلمان بیشتر از شما برای کشور و مردم نسوزد، کمتر از شما هم نمی سوزد.
      انشاءالله خداوند بر بصیرت همه ما بیفزاید

  4. سلام.مطالب سایت عالیه.ممنون از شما.به امید توفیق روزافزون.

  5. محمود الف گفت:

    با سلام خواهش می کنم شما مقالاتی با دورنگ مشکی و قرمز بنویسید و نظام انها را در شهرستانها پخش نماید تا کسی اعتراض نکنه !این پیشنهادرا به ریس جمهوری فرستادم

    • احمدرضا هدایتی گفت:

      جناب محمود الف سلام:
      بنده در جهت کمک به رساندن جان کلام مطلب و تسهیل در مطالعه مطالب، نکات موردنظرم را رنگی می کنم و فکر می کنم این کار کمک به دستیابی سریع مخاطبین محترم به اصل مطلب است، اما ظاهراً برخی از افراد، نگاهشان به مطالب و اقدامات دیگران همیشه منفی است، البته بنده متوجه نشدم که باید مطلب شما را به حساب طئنه بگذارم یا با نیت خیر پیشنهاد داده اید.
      در هر حال برای شما آرزوی عاقبت به خیری دارم.
      موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *