تحریم می کنند، تحریمشان کنید

     اگرچه حنای آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها دیگر رنگی ندارد و همه اقداماتشان از روی استیصال و درماندگی است و در اکثر موارد، تحریم‌هایشان صوری و کاملاً بی‌اثر است، اما از آنجا که هنوز هم حاضر نشده‌اند از خوی استکباری‌شان دست بردارند، باید با آنها همان‌گونه رفتار کرد که با دیگران برخورد می‌کنند.

     وقتی غربی‌ها همچنان مستکبرانه، یکجانبه و خودسرانه دائماً در حال تحریم افراد و نهادهای ایرانی و یا شرکت‌ها و موسسات خارجی مرتبط با ایران هستند، خوب ما هم باید مقابله ‌به‌ مثل کنیم و هر کجا هم تحریم‌هایشان را عملی کردند، ما  هم به هر شکل که برایمان مقدور بود تلافی و عمل کنیم.

     طبق قانون جنگل آنها اگر کشتی‌های ما را توقیف کردند، کشتی‌های آنها و یا کشتی‌های مرتبط با آنها را توقیف کنیم، اگر شرکت‌های ایرانی و مرتبط با ایران را تحریم کردند، ما هم شرکت‌های آنها یا همکار با آنها را تحریم نماییم، اگر خطوط هوایی و دریایی ما را تحریم کردند ما هم خطوط آنها را تحریم کنیم و اگر شخصیت‌های ما را تحریم کردند، ما هم سردمداران و مسئولین آمریکایی و اروپایی را تحریم نماییم.

     اصلاً برای مقابله با زورگویی‌ها و زیاده خواهی‌های آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها در تمامی موضوعات باید پیش دستی کنیم، جر ا که آنها بارها ثابت کرده‌اند غیر از زبان زور، زبان دیگری را نمی‌فهمند, پس باید همان‌طور که شایسته‌اش هستند با آنها برخورد کنیم.

     کلام آخر این که باید در مورد همه جنایت‌ها و توطئه‌های گذشته و حال یانکی‌ها در مورد ایران و نیز سایر کشورهای جهان لایحه تهیه و در مراجع قضایی بین‌المللی و داخلی اقامه دعوا کنیم تا حداقل خیانت‌ها و جنایت‌های آنها در تاریخ ثبت شود.

     بدیهی است که مقابله به مثل و انجام اقدامات پیشدستانه در مواجهه با دشمنان، مفهومی صحیح از دیپلماسی فعال است که می‌تواند نقش بازدارندگی هم داشته باشد.

احمدرضا هدایتی

کارشناس ارشد مدیریت

۲۵/۱۲/۱۴۰۱

نشانی الکترونیکی: ARH110@yahoo.com  نشانی سایت: rahtooshe.com

شما همچنین می توانید ...

٪ پاسخ

  1. حمید مویدی گفت:

    بسیار عالی و کاملاً منطقی است.

  2. کشاورز گفت:

    سلام و عرض ادب و تشکر از مطالب آموزنده شما????????

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *