می‌خواهند زمین فقط برای خودشان باشد

     کارشان را با جنگ و کشتار مردم نقاط مختلف جهان آغاز کردند و در جنگ‌های جهانی اول و دوم بیشترین تعداد انسان‌ها (بیش از ۱۰۰ میلیون نفر) را قربانی مطامع پلید خود نمودند، اما به این مقدار اکتفا نکردند و پس از آن نیز بارها و بارها شرارت نموده و در نقاط مختلف جهان توطئه و جنگ و آشوب به پا کردند.

     حتماً شما هم در همان ابتدای خواندن این یادداشت بلافاصله در ذهنتان رفتارهای ظالمانه آمریکا و اروپا در چند قرن اخیر تداعی شد. بله حدس شما کاملاً صحیح است، اما منظور اصلی صاحبان قدرت و ثروت و در واقع نظام سرمایه‌داری در غرب است که دائم در تلاش است تا برای پر کردن جیب گشاد و شکم سیری ناپذیرش، انسان‌های بیشتری را قربانی مطامع خود نماید.

     البته برخی از دیگر افراد جامعه غربی و ایضاً شرقی نیز از غارتگری اربابان خود سهم دارند، اما فقط به اندازه‌ای که بتوانند در خدمت گروه اول باشند و بدون چون و چرا تن به بردگی داده و در جهت تأمین منافع آنها (صاحبان قدرت و ثروت) گام بردارند.

     همان‌گونه که اشاره شد آنها زمین را با تمام منابع و مواهبی که خداوند برای همه انسان‌ها در آن به ودیعه گذاشته، فقط و فقط برای خودشان می‌خواهند. بنابرین از همان ابتدای شکل‌گیری کشورهایشان، با هزاران ترفند تلاش کردند تا نه‌تنها مانع از ازدیاد نسل بشر در نقاط مختلف جهان بشوند، بلکه انسان‌های موجود را نیز به هر شکل ممکن حذف و به عمرشان خاتمه بدهند تا دنیا به شکل کامل در سیطره آنها قرار گیرد.

     افراد مذکور برای دستیابی به این هدف یعنی کاهش جمعیت جهان و سیطره کامل بر کشورهای مختلف دنیا و به بردگی گرفتن سایر انسان‌ها با کمترین هزینه و حداقل واکنش اجتماعی، تاکنون اقدامات متعددی را به عمل آورده و توطئه‌های فراوانی را عملی نموده‌اند که برخی از مهمترین آنها عبارتند از؛

۱، ایجاد جنگ و آتش‌افروزی و قتل‌عام مردم بی‌گناه در نقاط مختلف جهان و ترجیحاً فراهم نمودن شرایط برای کشتار انسان‌ها به دست یکدیگر.

۲، ساخت و استفاده از سلاح‌های کشتار جمعی مثل؛ بمب اتمی و استفاده از آن در هیروشیما و ناکازاکی، سلاح‌های شیمیایی و استفاده از آن در جنگ‌های مختلف از جمله جنگ عراق علیه ایران، استفاده از سلاح‌های خطرناک با مهمات حاوی اورانیم ضعیف شده در عراق و افغانستان و اینک در جنگ روسیه و اوکراین.

۳، قتل و یا عقیم‌سازی سرخپوسنان آمریکا و سیاهپوستان آفریقا به بهانه‌های مختلف مثل ارائه خدمات درمانی و عمدتاً در قالب فعالیت‌های به ظاهر بشر دوستانه.

۴، ارائه طرح‌های مختلف برای کنترل جمعیت و جلوگیری از زاد و ولد و ازدیاد نسل، به‌خصوص در کشورهای هدف.

۵، تلاش و اقدام برای قانونمندسازی سقط جنین در کشورهای مختلف و حتی در کشورهای خودشان.

۶، استفاده از روش‌های شیطانی و کاملاً غیرانسانی مانند تولید و انتشار انواع ویروس از جمله؛ آنفولانزای مرغی، خوکی، گاوی، ویروس ابولا، تسه تسه، ویروس ایدز و امثال آن و این اواخر ویروس کرونا و کوید۱۹ و واکسن‌های تقلبی آن که جان میلیون‌ها انسان را در سطح جهان گرفت.

۷، ایجاد اختلال در زنجیره تأمین مواد غذایی مورد نیاز کشورها و قتل‌عام تدریجی مردم جهان بر اثر سوءتغذیه عمدی با اقداماتی مانند؛ تحریم‌های ظالمانه، ریختن میلیون‌ها تن گندم مازاد تولیدی به دریا توسط آمریکا، توزیع مواد غذایی مسموم، ایجاد قحطی مصنوعی و امثال آن.

۸، ترویج فرهنگ مذموم جایگزینی حیوانات خانگی به جای فرزند و متلاشی ساختن بنیان خانواده در جوامع مختلف.

۹، ترویج روسپیگری و طرحهایی مانند؛ همباشی، ازدواج سفید و در مجموع هرگونه ارتباط نامشروعی که مانع از فرزندآوری شود

۱۰، حالا نیز با شگردهای خبیثانه‌تر و جدیدتری مانند؛ قانونمندسازی و ترویج فرهنگ پلید و کثیف همجنسگرایی، ازدواج با حیوانات و کودک همسری که همگی مانع از فرزندآوریست، می‌کوشند تا به قول خودشان کنترل جمعیت جهان را در اختیار گرفته و کاهش بدهند.

     همه این موارد و صدها مورد دیگر، ترفند و توطئه دستهای پشت پرده‌ای است که در سایه غفلت و بی‌تفاوتی افکار عمومی جهان، در پی فراهم نمودن شرایط برای خدمت مادام‌العمر انسان‌های مسخ شده به صاحبان قدرت و ثروت در جهت تأمین منافع آنها و افزایش قدرت و ثروت برای کامیابی و لذت‌جویی بیش‌ازپیش این موجودات پلید است.

     امید است حداقل مسلمانان و به‌خصوص مردم فهیم ایران اسلامی، همچون گذشته توطئه دشمنان را کشف و با بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی عمومی اجازه ندهند تا هیج یک از هموطنانشان در دام شیطان‌صفتان غربی و شرغی که زمین را فقط برای خودشان می‌خواهند گرفتار شوند.

احمدرضا هدایتی

کارشناس ارشد مدیریت

۱۹/۶/۱۴۰۲

نشانی الکترونیکی: ARH110@yahoo.com  نشانی سایت: rahtooshe.com

شما همچنین می توانید ...

٪ پاسخ

  1. حسین محمدی گفت:

    مثل همیشه بسیار عالی و روشنگرانه

  2. ذبیحی گفت:

    درود بر شما.
    متشکرم

  3. حامد گفت:

    سلام وقتتون بخیر عالی بود

  4. ناشناس گفت:

    باسلام؛ واضع و کامل و عالی بود. ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *