نگذاریم جنایات صهیونیست‌ها عادی‌سازی شود

     در جریان حملات وحشیانه داعش به کشور و مردم بی‌دفاع سوریه و عراق، در مواجهه با اقدامات فریبکارانه و ادعاهای منافقانه آمریکا و غرب مبنی بر حضور در منطقه برای مقابله با تروریست، بارها خطاب به یانکی‌ها گفته شد که نیاز نیست با داعش بجنگید، فقط کافیست از حمایت دست‌پرورده‌های خود اجتناب کنید و از انجام برخی اقدامات مانند آنچه در ادامه مورداشاره قرار خواهد گرفت، خودداری نمایید، در این صورت داعش از پشتیبانی شیاطین محروم و به خودی خود نابود خواهد شد.

     اگر راست می‌گویید و در گفتارتان واقعاً صداقت دارید؛ همان‌گونه که تاکنون بارها در مورد سایر کشورهای مخالف خود عمل کرده‌اید، آنها را تحریم و مراودات مالی با آنها را قطع کنید، سلاح و مهمات در اختیارشان نگذارید، اطلاعات و مشاوره نظامی به آنها ندهید، رسانه‌هایشان را مسدود کنید، نفت و سایر اموال مسروقه و نیز کالاهایشان را نخرید، به آنها کالا نفروشید و از آموزش نیروها و مداوای مجروحین جنگی آنها اجتناب نمایید.

     اکنون نیز باید بار دیگر به گرگها و شغال‌های غربی به‌خصوص آمریکایی‌ها گفت؛ لازم نیست شما دلتان به حال مردم فلسطین بسوزد و منافقانه برایشان کمک غذایی بفرستید، فقط کافیست حمایت از همپالگی خونخوار خود یعنی لاشخورها و کفتارهای وحشی اسرائیلی را به پایان برسانید و این منطقه را ترک و در امور آن دخالت نکنید تا نسل کشی در غزه و سایر نقاط سرزمین اشغالی فلسطین متوقف شود.

     اگر همچنان بر ادعای خود مبنی بر حمایت از حقوق بشر و رعایت اصول دموکراسی پایبند هستید، اجازه بدهید مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین از طریق همه‌پرسی سرنوشت آینده خود و کشورشان را مشخص نمایند. قطعاً این هم به نفع خود یانکی‌هاست و هم منطقه از گزند اقدامات فریبکارانه و منافقانه شما نجات پیدا خواهد کرد و صلح و آرامش در منطقه و بلکه جهان برقرار خواهد شد.

     اما آنها از یکسو وقیحانه و با تمام توان و در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی و نظامی از وحوش اشغالگر سرزمین فلسطین حمایت می‌کنند و چشم بر روی قتل‌عام این همه انسان بی‌گناه و تخریب زیربناهای غزه چشم فرو می‌بندند و از سوی دیگر با ارسال محدود برخی اقلام که با توجه به سوابق قبلی آنها شاید فاسد و یا دچار آلودگی باشند، تلاش می‌‌کنند عوافریبی نموده و خود را همچنان حامی حقوق بشر جلوه دهند.

     غربی‌ها در سایه بی‌تفاوتی نهادهای بی‌خاصیت بین‌المللی با بی‌شرمی تمام اقدامات جنایتکارانه صهیونیست‌های غاصب را دفاع از خود اعلام و حتی رسماً در اجرای آن مشارکت می‌کنند و این اقدامات ظالمانه را جنایت جنگی نمی‌دانند، اما کمترین واکنش سایر کشورها به‌ویژه کشورهای اسلامی در برابر متجاوزین و آشوبگران و اغتشاشگران داخلی و خارجی را برنمی‌تابند و مغایر حقوق بشر اعلام می‌کنند.

     بنابراین اکنون این سوال مطرح است که اگر قتل عام فوج فوج انسان‌های بی‌گناه در فلسطین اشغالی جنایت جنگی نیست، پس چیست؟ اصلاً برخلاف واقع فرض کنیم، این ادعای صهیونیست‌ها صحیح است و سرزمین فلسطین در هزاران سال پیش متعلق به یهودیان بوده است، آیا این موضوع و یا حتی عملیات طوفان الاقصی که توسط گروه‌های نظامی انجام شده است می‌تواند بهانه کشتار مردم غیرنظامی و بی‌دفاع این سرزمین در عصر جدید باشد؟

     آیا با این استدلال دولت‌ها و مردم بومی (سرخپوستان) کشورهایی مانند خود آمریکا که سرزمینشان واقعاً توسط اروپایی‌ها اشغال شده است و یا کشورهایی که در جنگ‌های مختلف در گذشته دور و نزدیک خاکشان تجزیه و تصاحب شده است، حالا حق ندارند، به سخت‌ترین شکل ممکن با غاصبان سرزمیشان بجنگند و جان آنها را بگیرند و امکاناتشان را تخریب و دارایی‌هایشان را غارت کنند؟

     چگونه دولت‌های غربی این همه وحشیگری که حالا با بی‌شرمی تمام بعضاً در مقابل دوربین خبرنگاران هم رخ می‌دهد را نادیده می‌انگارند و در عین حال با کمال وقاحت همچنان دَم از صلح و حقوق بشر می‌زنند؟ ظاهراً این جماعت شیطان‌صفت حالا که منافعشان اقتضا نمی‌کند، مثل همیشه کور و کر شده‌اند و صدای جهانیان و مردم مظلوم فلسطین را نمی‌شنوند و تصویر خونبار این مناطق را نمی‌بینند، اما بار دیگر این سوال مطرح می‌شود که آیا صدای مردم خودشان در حمایت از مردم فلسطین را هم نمی‌شنوند؟

     البته انتظار مردم جهان اسلام از دولت‌های اسلامی به‌ویژه دولت‌های عربی به مراتب بیشتر است، با این حال دولت‌های مذکور نیز لازم نیست نگران از دست دادن تاج و تخت خود در یک جنگ مستقیم با صهیونیست‌ها باشند، بلکه آنها نیز فقط کافیست اقدامات وحشیانه اشغالگران قدس را محکوم و آنها را به شکل واقعی و عملی در زمینه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی و اجتماعی تحریم کنند، مراودات آشکار و پنهانشان را با آنها قطع کنند و این جنایتکاران جنگی و حامیان آنها را به دادگاه بکشانند و بر مجازاتشان تا اخذ نتیجه نهایی اصرار بورزند.

     یادمان نرود، به قول فرمانده دلاور انصارالله؛ آمار و ارقام مربوط به انبوه شهدا و مجروحین حملات ددمنشانه صهیونیست‌ها و خسارت‌های وارده به زیرساخت‌های غزه فقط جند عدد بی‌مفهوم نیستند، بلکه جان و سلامتی و آینده انسا‌ن‌های بی‌گناهی است که مورد تعدی و ظلم صهیونیست‌های جنایتکار قرار گرفته و ناجوانمردانه و با بی‌تفاوتی نادیده انگاشته می‌شود.

احمدرضا هدایتی

کارشناس ارشد مدیریت

۲۲/۱۲/۱۴۰۲

نشانی الکترونیکی: ARH110@yahoo.com  نشانی سایت: rahtooshe.com

شما همچنین می توانید ...

٪ پاسخ

  1. حسینپور گفت:

    درود برادر هدایتی
    واقعا عادی شدن جنایات و بی تفاوت شدن نسبت به آمارو ارقام برای آینده فلسطین و انتفاضه مردمی بسیار خطرناک است

  2. کیان گفت:

    تشکر، عالی و کاملاً درست، نباید چنین اتفاف بیفتد.
    باید تا جمعه آخر ماه رمضان که روز قدس است، تبلیغاتمان بیشتر شود.

  3. ذبیحی گفت:

    خدا لعنت کند به این غربی های بی همه چیز و بویژه رژیم جعلی و اشغالگر قدس.

  4. قربیان گفت:

    لعنت الله علی قوم الظالمین
    لعن الله علی آل یهود
    لعن الله علی آل سعود
    ❤اللهم عجل لولیک الفرج❤

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *